Tuesday, May 24, 2011

..syukur YA ALLAH atas rezekimu..

salam..

alhamdulillah...syukur sangat-sangat..akhirnye berkat kesabaran yang tinggi, berkat makan megi 2 mggu terakhir..tahan selera beli itu ini...akhirnye terbalas jua..huhuhu..syukur YA ALLAH atas nikmat dari-MU..

24 MAY 2011, SELASA...aku telah dapat surat adjustment and increment dari en. yazid..huhuhu...xsangka betul..dari mula-mula malas nak harap ape2...terus semangat k0t...hahaha..sampai rase nak nangis je tadi..hahaha...lawak plak~

m0ga dengan rezeki yang aku dapat ini tak la melalaikan aku and terus wat aku tambah rajin keje..supaya rezeki yang dapat ni terus diberkati and halal...

hahaha...amb0i-amb0i, tetibe skematik ni plak nape ntah...hahaha..lantak la..gumbira punye pasal lantak la.janji aku senang ati..kuikuikui =)

insyaALLAH...m0ga aku dapat beringat n jangan nak suke xtentu pasal je...nanti asek berj0li, ape pun xde nanti..hahaha...

0kay la..2 je..bye

*misi n visi akan bermula!!! *

No comments:

Post a Comment