Tuesday, July 5, 2011

--kadang-kadang--

kadang-kadang 0rg melihat saya sedang gembira..
     tapi sebenarnye saya sedang bersedih.

kadang-kadang 0rg melihat saya sedang ketawa riang..
     tapi sebenarnye saya sedang menangis tersedu-sedu.

kadang-kadang 0rg melihat saya sedang bahagia..
     tapi sebenarnye saya sedang sengsara merana

kadang-kadang 0rg menilai saya dari luaran..
     tapi sebenarnye mereka tidak memahami dalaman saya

kadang-kadang 0rg bercakap saya sentiasa berfikiran negatif..
     tapi sebenarnye mereka xtahu saya sentiasa cuba utk berfikiran p0sitif

kadang-kadang 0rg selalu anggap saya b0leh dipijak-pijak..
     tapi sebenarnye hati saya cukup terluka terhiris hancur lebur

kadang-kadang..jarang-jarang..semuanya ada..
hati saya cukup terluka..
jangan buat saya macam ini..

-salam-

*hati aku cukup terluka*

3 comments:

  1. huhu...xde pa pe pn..cume luahan ati..hehe..kdg2 kite akn rase diri kite hanya digunakan saja bile 0rg dalam keadaan terdesak

    ReplyDelete