Monday, December 5, 2011

..per0t 0wh per0t..

salam..

aitt...hahahaha..gelak dulu bg puas, bel0g neh pe cite ek? idup lg x? brnyawa lg x? ad0oii...k0 delete je la bel0g ni mira 0oii...0rg nk bace pn xkuase k0t..ntah pa pe je..hahahaha =D

uisy...jgn2, jgn delete mira.lantak la..bel0g k0 kan, bia la update ke x ke, janji k0 yg punye, sukati k0 la kan...hahaha..yes! ni aku punye, sukati la kan =)

haaaa...ni nak cite neh..sabtu ari tu aku pegi la kenduri DR FARID...haaa,amik k0..huruf besar k0t, highlight lg..bukan ape, ni kenduri 2nd wife die..hahaha..relax je kan, xsangka k0t...kawen 2 die..hehehe =)..haa, pastu balik 2 pegi la teng0k anak atiq, angkut sekali fadh n h0usemte die...c0mey bangat deh anak atiq, semangat bile dukung padahal baru 28 ari..pastu balik, siap2 pegi pulak kuar ngn hid hid h00rey...hahaha..g alamanda je pun, b0san ek..xtau nak pegi mane ntah..pukul 9 da balik..

melepak2 kat umah, pastu start pukul 11 perut aku da meragam..ingat gastrik, salah makan ke..t0nggeng punye t0nggeng, ahhh..xbuley jadi.kena pegi t0ilet jugak..ad0oiii, perit die ALLAH je yang tau..pedih, perit, rase nk meletup pun ade jugak...ad0oiii, ni mmg sah kena f00d p0is0ning neh..malam 2 aje 3 kali aku bangun pegi t0ilet..es0knye lagi 2 ke 3 kali ntah..pelik jugak, k0l la fadh tanye die sakit ke x, sah..die pun sakit jugak..memang sah la kan..ad0ii aii..

satu ari jugak aku terperuk je kat umah..gile la..buley kate sume 0rg yang pegi sumenye kena k0t..gil0oo bet0l, penangan bini muda.dasyat2!! hahaha

.....0kay la..kering idea da..

bye.. =)

*trauma 2nd time kenduri*

No comments:

Post a Comment