Friday, September 23, 2011

..aite..

salam...

hari ni nak cite 1 kisah sedey and 1 kisah epy..0kay kite mulakan ngn kisah sedey la..nk x??

haaaa....marii!!!
semalam, tetibe kak sab,abg jep n kak n0ni panggil aku masuk dalam c0nference r00m..suspennye ALLAH je yg tau..huhuhu..aku da dapat agak da..mesti ade sesuatu yang akan terjadi..d0rang cakap en yazid sedang memerhatikan aku,huhuhu...suspen gile! die d0k teng0k aku punch in bile,punch 0ut bile, pegi site pukul bape, teng0k cctv..huhuhu...die da l00k d0wn perf0rmance aku n c0mparekan aku ngn fairuz n wan..huhuhu..sedeynye ati aku ALLAH je yg tau...sedey bet0l la..die cakap aku ni macam balaci abg ady je..macam xgheti nk independent, pegi site pun ikut abg ady..malu sgt aku, macam sume 0rg tau..padahal yg tau 5 0rg je...tapi aku still rase malu..cara d0rg sampaikan 2 aku sgt2 la rase terhina, aku dic0mparekan, dipandang rendah, macam xberguna sgt..sedeynyeee!!!

tapi apa buley wat, aku yg salah..xpandai nak independent...tapi aku rase kecewa sgt...nape kena sampai macam ni skali...huhuhu..s0,pasni aku kena bgn awal n gerak site awal...aku kena jaga 5 hengget 2..belajar sume benda n buktikan pada en yazid, aku jugak buley manage 0rg bawah aku n independent...yes!! aku harus bersemangat~

0kay la..end kisah sedey, start kisah epy2..yeaaa!!! =)

tadi ada jamuan raya CSL buat..apalagi melantak la kan...baru nak dtg selera makan aku kembali, tapi bile nampak en yazid, aku jadi malu balik..tgk fairuz aku jd sgt kecewa...huhuhu...da la, mls nak pikir..biarkan berlalu..s0, macam2 ada la tadi, lemang-nasi impit-satay (aku xsuke pn)-nasi beriani k0t-ayam grg-kuih muih-bubur pulut itam-buah2an- macam2 la...sampai xlarat nak makan haaa...kenyang gile..pastu ade la pertandingan kara0ke la, pertandingan baju raya bergaya la (yg mane aku xkan mng la slagi ade pmpuan gedik 2..hahaha), n lucky draw...yes! lucky draw ek..nak tau x? aku xpenah2nye akan dapat lucky draw..tetibe td aku buley dapat..hahahaha...h0yeaaa~~ ari ni bertuahh bg aku...at least hav s0mething yang wat ari aku bermakna n bertuah..yes! i'm lucky gurl~ yeeeaaaaaaaaa =D s0n0k gile rase...dapat la adiah ni..meh tgk pe dia..

haaaaa.......ni la die barangg yang aku dapat 2..hahahaha =) jeng3...ialah TILAM ANGIN~ hahaha

0kay..meh teng0k gamb0 lain lagi..j0m, cekidaut~~

    .....................alamak! xbuley pulak..ahh,malas la..nanti2 je la..0kay bye~ =)

*kisah hati*

No comments:

Post a Comment