Friday, April 15, 2011

16/5 @ 16/7..???

salam 1 malaysia...

eh...serius n0oo..hehehe..ye la, entry ni nak menceritakan part yang agak siyes gak la kan...antara idup mati neh..aisshhhh, takutnyeee...apakah yang siyes sgt neh?? haaa...mariii!!!!

0kay...tajuk pun da tau kan..tapi pebenda tu?? meh acik nak jawab haa...2 sume adalah tarikh 0kay..date bahasa 0mputih eaaa..s0, skang ni dalam dilema siapakah yang akan pulang pada 16/5 0r 16/7...0kay da terjawab tadi bahawasanya yang akan balik pada 16/5 adalah aku..hikhikhik..teng0k2 aku gak yang lik dulu..yang tinggal wan..tetibe plak kan die plak yang kena tinggal kan..hahaha...

uzed?? eh...die nape xtinggal ek..sebab die kena standby untuk pr0jek 2nd bridge plak..aihh,macam2 la...pening!! s0, aku n fairuz yang akan balik dulu..yang tinggal sampai bulan 7 Jr n wan..yg standby untuk 2nd bridge samada uzed 0r husin...camtu la gamaknye keputusan kemesyuaratan ketadian..hahaha..beng0ng suda neh~

0kay...pr0jek ni tetibe da nak abis..huhuhu..nak tinggalkan penang la plak..tetibe sedey la plak kan..huhuhu...macam2 k0t yang jadi kat cni..hehe..kalau nak flashback memang xdapat la nak cite kat cni kan..memang k0 xkan tid0 la nak baca sume cite aku kan..memang melampau la kan..eh,eh banyak la plak memang nye..hahaha

tapi kan tadi 2 keputusan setakat ari ni la..aku rase macam akan bertukar je..c0z dr farid tu kan die tu kan kadang2 kan suka kan tetibe kan tukar kan pikiran kan..pe neh?? byknye kan..sengal~~ aku suda beng0ng neh...lapa k0t..haa, tetibe last minute nanti die selamba je tukar pikiran, memang la kan...arap2 x la kan..aku da semangat nak lik nanti kena tinggal plak..memang h0t la kan..hehehe =)

0kay...aku suda lapa...makan y0o0kkkk!!!

*lalalala...penang t0 bangi/semban =) *

No comments:

Post a Comment