Wednesday, April 27, 2011

..tw0 weeks t0 g0..

salam..

ermmm....nak cite neh..lagi 2 mggu je aku akan berada di cni, penang~ hurmm..rase sayang pulak nak tinggalkan penang neh..ari tu k0 xsabar2 sgt nak balik kan arim mir 0ooiiiii..ni ape kes plak..sedey2 plak..gedikss je la..hahaha..

ye la, sedey la..kan da hampir setaun duk cni..banyak la benda2 yang jadi nye kat cni..pahit manis, payau, masin, kelat..sume la..hehe =)

tapi...haaa, harap2 memang aku yang akan pulang nanti..jangan sampai last minute, aku pulak yang kena tinggal..huhu..xrela mak n0qq~ auwwww... ;p

lagi 2 mggu neh...keje pun banyak lagi tak siap..tapi nape aku makin malas nak wat?? keje banyak..tapi aku wat dek je..wat lambat2 je..ntah la..memang xde m00d nak keje kat cni..sebab 2 jeki xpenah cukup k0t..asek malas2 je..aiy00ooo..!!!

s0, mulai es0k..aku harus rajin2 n xkan malas2 lagi..ayuhhh!! kuatkan semangat..lawan penyakit MALAS tu..kuatkan hati..lawan virus FACEBOOK.. haruss!!!! aiyaakkkk~~

0kay la..2 je, bye~

*external hardisk aku warna merah.. =) *

No comments:

Post a Comment