Tuesday, April 12, 2011

"..bers0rak gumbira VS bersedey duka.."

salam...

ceh baik plak..padahal nk mkn daging neh...

0kay,fine...k0 xsuke aku xpe..tp jgn wt t**k kat aku kan...aku bagi k0 mkn nasi siap lauk ayam msk merah, sayur cmpur br0k0li siap, telur dadar 2 biji, air tembikai pekat2 bagai...tp k0 bg aku mkn nasi ayam basi 5 bln lepas..pe kes neh???

emang la nak bagi aku h0t kan...jgn weh..jgn~ nanti aku jugak yg nangis sedu dedan...hahaha..lantak,ayt slh sume neh...aku neh bukan buley,kang marah gile2 jadi sedey yang amat tahap petala ke supl0h kang...

k0 memang melampau la kan..aku xpenah wat k0 cmtu weh...sampai ati k0 kn...teruk amat neh..aku ley sabar lagi kalau libatkan aku je..jangan la k0 hasut sume 0rg bencikan aku plak..aku simpan sume cite k0 tau..xde nak jaja2,hasut2 0rg tau..sedar diri weh..

kalau betul salah aku...0kay, aku mintak maap..tp dtg jmpe aku n bg la sedas 3 das ke..terang satu2 kat aku weh...jgn k0 men blakang plak...aku xsuke 0kay!!!

0kay..da lepas sume..bubyyeee~

* mmg bg aku h0t!!! * tp nape air jerneh plak yg kua dr mata????? ~

No comments:

Post a Comment