Friday, September 16, 2011

hati..jiwa..raga

salam..

ari ni tetibe nak cakap pasal hati,jiwa and raga...tak tau nape..tetibe je

hati...
lately ni aku selalu je rase sedey..sedey yang sangat2..sedey yang melampau2 kadang-kadang 2..ntah la..aku selalu rase sunyi,sepi...sume ade..hati ni rase k0s0ng je..hati ni da takde..pada ~diE~,pada diri aku,pada sape2 pun...hanya aku serahkan hati aku pada DIA je...

jiwa raga...
ntah la..mane ntah jiwa aku pergi,sekarang ni jiwa aku hanya pada DIA..dan pada kerja-kerja aku je..aku serahkan jiwa aku pada DIA sepenuhnya dan raga aku pada kerja-kerja aku...aku nak buat sehabis yang termampu..aku nak f0kus pada kerja-kerja aku...ni la saatnya untuk aku belajar sesuatu...

dan pada hari ni aku telah belajar sesuatu..sesuatu yang penting dalam kerja aku..aku kena faham tentang sesuatu itu...aku akan menjadi ge0l0gist,jadi aku kena berusaha lebih...dan aku juga belajar tentang untungnya  menjadi warganegara MALAYSIA..berbanding dengan negara2 lain, MALAYSIA lebih aman dan makmur..

aishhh..ni da melenc0ng neh...hahaha...tadi nak cerita pasal hati,jiwa dan raga kan...ni da pasal warganegara la pulak..xpe la,selit2 sket...hahaha =)

jadi..
aku harap aku serahkan segala-galanya pada DIA sahaja..aku redha atas ketentuan-NYA..aku harus redha.

....tetibe, aku...
                 da kering idea la plak....caisshhhh!!!!

0kay la...cukup sampai di sini..bye

*nape tetibe skematik..??? *

No comments:

Post a Comment