Wednesday, September 21, 2011

..kerja-kerjaku..

salam...

hari ni m0 bercerita tentang kerja-kerja aku..waahhh,sekarang dah makin banyak kerja ek..xmenahan sungguh ni.kerja-kerja sebagai engineer and ge0l0gist...hahaha..tamak sungguh ek..melampau k0 skang mira!
0kay la...tamak sket2 je xpe kan..hikhikhik =)

kerja aku sekarang sangat la bz,ntah la..ape yang aku bz kan pun xtau la..padahal abg ady ade je...die yg banyak ajar aku...huhuhu...thanx t0 u la~

sebenarnya aku baru nak belajar tentang dunia ge0l0gist, tentang batu, tentang tanah, tentang b0rel0g, tentang SPT, tentang sample, tentang c0ring2, tentang sifat2 batu and tanah.. aisshhhh,pening neh...jenis batu pun aku terhegeh2 lagi..ad0oii!!!

lepas tu aku banyak buat silap..bagi arahan silap, buat decisi0n salah..huhuhu..kenapa la ngan aku neh? susah sgt nak ingat benda2 yang aku belajar...huhuu =( agak kesedeyhan sket ye disitu...yang "akak" 2 pulak asek2 nak perli aku jek..ingat aku suke suki je ke nak jadi ge0l0gist gil0o 2...huhuhu..terseksa nye la~~

aku terkial2 je lagi nak manage keje aku..penat sangat rase, xterkejar la. ari2 balik mesti rase stress, rase nak je keluar jalan2 supaya hilang sume stress 2..padahal tiap2 hari balik mesti da penat punye, keje tengah panas, tepi highway, ngan hitamnye, ngan panasnye...m0 pengsan rase...yg "akak" 2 pulak ingat aku pergi site 2 suke suki makan angin je agaknye..nyampah betul!!

dia langsung xpaham ape masalah kat site, asek2 m0 rep0rt c0mplete..masalah sume xnak amik tau..gile la!!! mengadap c0nsultant lagi, sub-c0n lagi..huhuhu..nasib de abg ady..kalau x, macam 0rg gile aku..ari 2 da seminggu aku jadi macam 0rg gile, uruskan sume..abis sume salah2...huhuu...susah jugak nak handle 0rg bawah kite..xpe la, 2 sume pengalaman..berharga 2

0kay la...aku tetibe xde idea plak.ngntuk k0t neh.
tapi........
             sebelum 2 amik pichaa neh..


hahaha...aku yang sedang ditangkap curi2 mengerjakan batu2 durjana =)

0kay la..bye =)

*keem0an melanda jiwa*

No comments:

Post a Comment